مردانہ طاقت کا وہ اکسیر اعظم نسخہ جو قدیم فارس سے شاہی عیاشیوں کا راز رہا جو آج بھی عرب بادشاہ استعمال کر کے ساری دنیا میں مردانہ طاقت کا طوفان برپا کرتے ہیں ۔

مردانہ طاقت کا وہ اکسیر اعظم نسخہ جو قدیم فارس سے شاہی عیاشیوں کا راز رہا جو آج بھی عرب بادشاہ استعمال کر کے ساری دنیا میں مردانہ طاقت کا طوفان برپا کرتے ہیں ۔

آج کے نوجوانوں میں مردانہ کمزوری کیوں ؟ اسکی وجوہات ،علامات اور علاج کیلئیےمکمل تفصیل پڑھیں

مردانہ طاقت کا وہ اکسیر اعظم نسخہ جو قدیم فارس سے شاہی عیاشیوں کا راز رہا جو آج بھی عرب بادشاہ استعمال کر کے ساری دنیا میں مردانہ طاقت کا طوفان برپا کرتے ہیں ۔

 کیا آپ بچپن میں مشت زنی کی وجہ سے اپنی طاقت کھو چکے ہیں یا بہت زیادہ مشت زنی کی وجہ سے آپکا عضو خاص سکڑ گیا ہے ؟

کیا آپ مرد ا نہ کمزوری کا شکار ہیں ؟

کیا آپ قبل از وقت انزل کا شکار ہیں ؟

کیا آپ اپنی بیوی کو مطمئن نہیں کرپا تے ؟

کیا آپ ٹائمنگ گولیاں استعمال کر کر کے تھک چکے ہیں ؟

جوانی کی غلط کاریاں یعنی کہ (کثرت مشت زنی) کی وجہ سے عضو خاص کا کمزور ہونا عضوخاص کا آگے یا پیچھے سےپتلا موٹا ہونا عضو خاص کی رگوں کا اُبھرنا مباشرت کے وقت شہوت کا نہ ہونا یا بہت کم ہونا ذکاوت حس یعنی کہ جنسی خیال آتے ہی منی مذی کا خود بخود اخراج ہوجانا یا کثرت احتلام کا ہونا پیشاب کے بعد منی کے قطروں کا آنا یعنی کہ جریان،اور پیشاب کا بار بار آنا اور دوران مباشرت بمشکل ایک منٹ یا داخل کرتے ہی فارغ ہوجانا اورمباشرت کے بعد جسمانی کمزوری اورسستی کا پیدا ہونا چہرےجائیگا۔

رونقی جوانی میں ہی بوڑھا لگنا یا اپنے آپ کو محسوس کرنا،کھانا پینا ٹھیک طریقے سے ہضم نہ ہونا اور جسم میں خون کی کمی کا ہونا اور شادی سے ڈرنا گھبرانا اورجنسی کمزوری ,ان تمام امراض میں” سہاگرا شاہی کورس ” کا استعمال بہترین ہے اور سوفیصد مجرب علاج ہے اس کا استعمال ان تمام امراض کو مستقل اور ہمیشہ کے لیے ختم کرتا ہے ختم شدہ قوت مردانہ کو قدرتی طریقے سے بحال کر دیتا ہے ” taqat khas corsss “

ایک ماہ کا مکمل اور مستقل علاج ہے ایک ماہ استعمال کرنے کے بعد اللہ کے فضل سے دوبارہ کبھی بھی جنسی امراض کے حوالے سےمیڈیسن کی ضرورت نہیں پیش آتی مریض مستقل ہمیشہ کے لیےصحت یاب ہوجاتا ہے

جن مردوں کا عضو تناسل چھوٹا‘ پتلا اور ڈھیلا ہوتا ہے یا ٹائمنگ میں کمی ہوتی ہے وہ بھی بچپن میں عموماً ہم جنس پرستی یا مشت زینی کے شوقین ہوتے ہیں ۔ یہ مرد وقتی مزے کی دھن میں یہ نہیں سوچتے کہ چھوٹے‘ پتلے‘ ٹیڑھے اور ڈھیلے عضو تناسل کی وجہ سے انہیں بیوی کے سامنے کتنی شرمندگی اُٹھانا پڑے گی۔ ایسے مردوں کے عضو کی قوت یعنی جوش‘ تناؤ اور سختی ختم ہوجاتی ہے۔ عضو کی شریانیں بلاک ہونے سے ان میں خون کی گردش پوری طرح نہیں ہوتی جس سے عضو بے حس ہوجاتا ہے ۔عضو کی نسیں کھچ جانے سے یہ ٹیڑھا‘ پتلا اور سائز میں چھوٹا ہوجاتا ہے۔

 

اور بالآخر وہ مرد

انٹر کورس کے قابل نہیں رہتے

بچپن میں نادانی سے ھو چکی غلط کاریو ںکی وجہ سے سرعت انزال کا ھوجانا . گندہ خیال آتے ہی قطروں کا جاری ھونا. احتلام کاباربار ھونا. پیشاب کا باربارآنا. اعضاءتناسل کا جڑ سے پتلاپن. ٹیڑھا پن. کمزور لاغر ھونا. جوش . شہوت کا نہ آنا . جراثیم کا پیدانہ ھونا یا تعداد کم ھونا. جسمانی کمزوری. ذکاوت حس کا ھونا یا غلط خیال یا کسی صنعف ناذک کو دیکھنے یا ٹج کرنے یا جنسی فعل کے کرتے ھی مادہ منویہ کا خارج ھو جانا یا ٹائمنگ کا کم ہونا مردانہ کمزوری ان سب امراض کا بہترین مستقل علاج ھے”

” انتہائی قیمتی جڑی بوٹیوں اور جواھرات سے تیار کیاجاتا ہے .اس میں کستوری ، زعفران ، جنسنگ،ریگ ماہی ، جند بیدستر، ورق سونا ، ورق چاندی کے علاوہ اور قیمتی چیزیں استعمال کی جاتی ہیں -یہ ستر سالہ بوڑھے کو ایسے جوان بنا دیتا ہے جیسے اٹھارہ سالہ لڑکا ،لوہے کی مانند سختی لاتا ہے ، کوئی عورت ٹھنڈا نہیں کر سکتی جب تک کوئی ترش چیز نہ چکھ لے – دیسی جڑی بوٹیوں سے تیار کردہ ادویہ ھونے کی وجہ سے اس کے کوئی سائیڈ افیکٹ نہیں ھیں

نوٹ۔۔۔۔۔۔۔

taqat khasss corss “دل کے مریض بلڈ پریشر کے مریض شوگر کے مریض اور جوڑوں کے درد کے مریض بلا خوف استعمال کر سکتے ہیں کسی قسم کا نقصان نہیں دیتا بلکہ ان امراض کو بھی  faida hta h

 

 :معجون جوانی

معجون جوانی دوستو آج ہم جس سپر شاھی معجون کا ذکر آپ سے کریں گے

معجون جوانی دوستو آج ہم جس سپر شاھی معجون کا ذکر آپ سے کریں گے یہ مردوں کےلیے حیات نو کی نوید سو فیصد دیسی اجزا سے تیار کردھ بے ضرر بے خطا مجرب المجرب دیسی دوا ہے باپرھیز کورس مکمل کرنے کے بعد آٹھ دس سال تک اعتدال میں رھ کر حق زوجیت ادا کرنے والے کو کسی چیز کی ضرورت نہ پڑے گی آتے ہیں نسخہ کی طرف

:معجون سپر شاہی:

مجون شاہی کنگ سائز کے گھر سے مردانہ کمزوری کو ختم کر کے مردانہ اضافہ کرنے والی جدید ترین پروڈکٹ ہے۔ اس کا طبی تجربہ کیا گیا ہے اور مردانہ جنسی مسائل کو حل کرنے میں بہت کارآمد پایا گیا ہے جس میں عضو تناسل، قبل از وقت انزال، کم لیبیڈو اور بہت کچھ شامل ہیں۔ اس کی تشکیل میں استعمال ہونے والے اعلیٰ معیار کے اجزاء کا ڈاکٹروں اور محققین نے جائزہ لیا ہے اور مردوں کو مجموعی طور پر بہتر معیار زندگی فراہم کرنے میں محفوظ، غیر لت اور موثر ثابت ہوئے ہیں۔ اس پروڈکٹ کو اس طرح سے تیار کیا گیا ہے کہ یہ آپ کے جسم پر کام کرتا ہے تاکہ آپ کے ٹیسٹوسٹیرون کی سطح کو قدرتی طور پر بڑھانے میں مدد ملے جو آپ کی لیبیڈو اور جنسی کارکردگی میں بالکل بھی اضافہ کرے گا۔

ثعلب مصری ۔۔۔۔۔۔۔۔50 گرام

                                               ثعلب مصری  مردانہ جنسی مسائل کے لیے بہترین علاج کے طور پر جانا جاتا ہے۔ یہ ایک قدرتی علاج ہے جو صدیوں سے مردوں میں مختلف جنسی خرابیوں کے علاج کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے۔ اس دوا کے استعمال کے چند فوائد میں شامل ہیں۔

مغز خیارین۔۔۔۔۔۔۔۔۔ 50 گرام

                                             مجون شاہی مردانہ جنسی مسائل اور ان کے علاج کا ایک قدیم علاج ہے۔ یہ قدرتی اجزاء کے امتزاج سے تیار کیا گیا ہے جس میں موضع خیرین بھی شامل ہے۔ یہ طاقتور جڑی بوٹی صدیوں سے جنسی کمزوری کے علاج کے لیے استعمال ہوتی رہی ہے اور کہا جاتا ہے کہ یہ بہت موثر ہے۔ آج، آپ مجون شاہی کو آن لائن یا کچھ ہیلتھ فوڈ اسٹورز میں تلاش کر سکتے ہیں۔

مغز کدو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔50 گرام

   مردوں میں جنسی مسائل اکثر عضو تناسل میں کمی یا عضو تناسل سے وابستہ ہوتے ہیں۔ اگرچہ یہ مسائل مایوس کن ہوسکتے ہیں، ان کا مستقل ہونا ضروری نہیں ہے۔ بہت سے قدرتی علاج ہیں جو مردانہ کمزوری کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ ایسا ہی ایک علاج مجون شاہی ہے، کدو پر مبنی دوائیاں جو صدیوں سے مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کے لیے استعمال ہوتی رہی ہیں۔ شاہی کدو کے بیجوں کو دودھ میں ابال کر شہد اور دیگر اجزاء ڈال کر بنائی جاتی ہے،

مغز تربوز ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔50 گرام

                                           مجنون شاہی مردانہ جنسی مسائل اور ان کے علاج کے لیے ایک موثر جڑی بوٹیوں کا علاج ہے۔ یہ تربوز کے گری دار میوے سے بنایا جاتا ہے جو کہ جنسی صحت کو بہتر بنانے والے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتے ہیں۔ تربوز میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس خون کی روانی اور گردش کو بہتر بنانے میں مدد دیتے ہیں۔ وہ اور stamina بڑھانے میں بھی مدد کرتے ہیں۔ مجنون شاہی مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کا ایک محفوظ اور قدرتی طریقہ ہے۔     

مغز خربوزہ۔۔۔۔۔۔۔ 50 گرام

                                            مردانہ جنسی مسائل اور ان کا علاج سپر رائل دوائیاں ایک موثر مجون ہے جو مردوں میں مختلف قسم کے جنسی مسائل کے علاج کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ، نطفہ کی تعداد اور حرکت پذیری کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ عضو تناسل اور قبل از وقت انزال کے علاج میں بھی مدد کرتا ہے۔ 

کنجد سیاہ ۔۔۔۔۔۔۔50 گرام

                                       سپر رائل دوائیاں ایک تیل پر مبنی آیورویدک علاج ہے جو مردوں میں جنسی مسائل مثلا (مردانہ کمزوری) کے علاج کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ دوائیوں کے اجزاء میں تل کالا، بوریکس، کافور، ناگا کیسر، کیسرا، بالا، جٹی پھل، والا اور دیگر شامل ہیں۔ کہا جاتا ہے کہ اس مرکب کو جنسی مسائل جیسے کہ قبل از وقت انزال، کم لبیڈو اور عضو تناسل کی خرابی کے علاج میں موثر کہا جاتا ہے۔

مغز اخروٹ۔۔۔۔۔۔۔۔ 50 گرام

                                            ماجون شاہی روایتی جڑی بوٹیوں اور اجزاء کے امتزاج سے تیار کردہ ایک مکمل قدرتی مردانہ اضافہ ہے۔ ماجون شاہی میں اہم فعال جزو اخروٹ ہے۔ اخروٹ اینٹی آکسیڈنٹس کی اعلیٰ سطح کے لیے جانا جاتا ہے، جو خون کے بہاؤ کو بہتر بنا سکتا ہے اور خلیوں کو پہنچنے والے نقصان کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ ان میں ضروری فیٹی ایسڈ بھی ہوتے ہیں، جو کہ صحت مند سیل جھلیوں کو برقرار رکھنے کے لیے اہم ہیں۔ ماجون شاہی میں ادرک، زعفران اور دار چینی جیسے دیگر اجزاء بھی شامل ہیں، جو روایتی طور پر جنسی کمزوری کے علاج کے لیے استعمال ہوتے رہے ہیں۔

مغز چلغوزہ ۔۔۔۔۔۔۔۔50 گرام

                                         مجون شاہی مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کے لیے ایک موثر دوا ہے۔ یہ قدرتی اجزاء کے ساتھ بنایا گیا ہے جو صدیوں سے روایتی ادویات میں استعمال ہوتا رہا ہے۔ دوائیاں منہ سے لی جاتی ہیں اور جنسی فعل کو بہتر بنانے اور لبیڈو بڑھانے کا کام کرتی ہیں۔ مجون شاہی استعمال میں محفوظ ہے اور اس کے کوئی مضر اثرات نہیں ہیں۔

مغز بادام۔۔۔۔۔۔۔۔۔ 50 گرام

                                          ماجون شاہی ایک بادام کی گری دار دوا ہے جو مردوں میں جنسی مسائل کے علاج میں کارگر بتائی جاتی ہے۔ دوائیوں کے اجزاء میں بادام، زعفران، کستوری، عنبر اور دیگر مصالحے شامل ہیں۔ دوائیاں تیار کرنے کے لیے، بادام کو پہلے باریک پیس لیا جاتا ہے اور پھر دوسرے اجزاء کے ساتھ ملا دیا جاتا ہے۔ اس کے بعد مکسچر کو اس وقت تک گرم کیا جاتا ہے جب تک کہ یہ گاڑھا اور پیسٹ جیسا نہ ہو جائے۔ ٹھنڈا ہونے کے بعد، دوائیاں زبانی طور پر لی جا سکتی ہیں یا براہ راست متاثرہ جگہ پر لگائی جا سکتی ہیں۔ 

مغز پستہ ۔۔۔۔۔۔۔۔50 گرام

                                     پستے کو طویل عرصے سے مردانہ طاقت کی علامت کے طور پر جانا جاتا ہے۔ قدیم زمانے میں، وہ اکثر بادشاہوں اور امرا کو تحفے کے طور پر دیے جاتے تھے۔ آج بھی پستے کو مردوں کی صحت کے لیے ایک طاقتور غذا کے طور پر جانا جاتا ہے۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ پستے جنسی فعل کو بہتر بنا سکتے ہیں اور ٹیسٹوسٹیرون کی سطح کو بڑھا سکتے ہیں۔ لہذا اگر آپ اپنی مردانگی کو بڑھانا چاہتے ہیں تو اپنی غذا میں پستے ضرور شامل کریں!

تخم پیاز ۔۔۔۔۔۔۔۔۔50 گرام

                                       کیا آپ جانتے ہیں کہ پیاز آپ کی جنسی صحت کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتا ہے؟ ہاں وہ کر سکتے ہیں! پیاز نہ صرف آپ کے دل کے لیے اچھا ہے بلکہ جنسی اعضاء میں خون کی روانی کو بھی بڑھاتا ہے۔ اس کے نتیجے میں جنسی مسائل جیسے عضو تناسل اور کم لیبیڈو سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے۔ پیاز کچا کھائیں یا پکا کر، لیکن اگر آپ صحت مند جنسی زندگی سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں تو انہیں اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔

مصطگی۔۔۔۔۔۔۔۔ 20 گرام

                                         ماجون شاہی ایک قدرتی مردانہ طاقت میں اضافہ کا ضمیمہ ہے جو ہندوستان میں مردوں میں مردانہ کمزوری کے علاج کے لیے صدیوں سے استعمال ہوتا رہا ہے۔ ماجون شاہی میں فعال جزو مستگی ہے، جو کہ جڑ کا ایک عرق ہے جو عضو تناسل، قبل از وقت انزال، اور کم لبیڈو کے علاج میں کارگر ثابت ہوا ہے۔ مستگی عضو تناسل میں خون کے بہاؤ کو بڑھا کر کام کرتی ہے، جس سے عضو تناسل میں بہتری آتی ہے اور جنسی قوت برداشت میں اضافہ ہوتا ہے۔

خشخاش۔۔۔۔۔۔۔۔۔ 20 گرام

                                          مجنون شاہی مردانہ جنسی مسائل اور ان کے علاج کا ایک قدیم، جڑی بوٹیوں کا علاج ہے۔ یہ پوست کے بیج، زعفران، بادام کے تیل اور دیگر اجزاء کے امتزاج سے بنایا گیا ہے۔ یہ قدرتی دوائیاں صدیوں سے مردوں میں نامردی، کم لیبیڈو، قبل از وقت انزال اور دیگر جنسی عوارض کے علاج کے لیے استعمال ہوتی رہی ہیں۔ مجون شاہی استعمال میں محفوظ ہے اور اس کے کوئی مضر اثرات نہیں ہیں۔ اگر آپ ان جنسی مسائل میں سے کسی کا شکار ہیں تو مجون شاہی کو آزمائیں۔ 

زعفران ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔10 گرام

                                     زعفران کو طویل عرصے سے افروڈیسیاک کے طور پر جانا جاتا ہے، اور حالیہ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ یہ واقعی مردانہ کمزوری کو ختم کر کے مردانہ قوت میں اضافہ کر سکتا ہے۔ ایک تحقیق میں، جن مردوں نے چار ہفتوں تک ہر روز زعفران کا استعمال کیا، ان کی لبیڈو اور عضو تناسل کے افعال میں نمایاں اضافہ دیکھا گیا۔ 

موصلی سفید ۔۔۔۔۔۔۔50 گرام

                                                اگر آپ ایک ایسی موصلیت تلاش کر رہے ہیں جو پائیدار، لاگت سے موثر اور انسٹال کرنے میں آسان ہو، تو سفید رنگ ہی ہے۔ وائٹ موصلیت کے دیگر اقسام کی موصلیت کے مقابلے میں متعدد فوائد ہیں، بشمول

خولنجاں۔۔۔۔۔۔۔۔ 50 گرام

                         خولنجاں مردانہ جنسی مسائل کا بہترین علاج ہے۔ یہ ، stamina، اور توانائی کی سطح کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ مزید برآں، کھلنجن عضو تناسل اور قبل از وقت انزال کے علاج میں مدد کر سکتا ہے۔

اسگندھ۔۔۔۔۔۔۔۔ 50 گرام

                                      ماجون شاہی ایک تمام قدرتی مردانہ اضافہ کا ضمیمہ ہے جو صدیوں سے آیورویدک ادویات میں استعمال ہوتا رہا ہے۔ مجون شاہی میں موجود اجزاء جنسی فعل کو بہتر بنانے اور لبیڈو بڑھانے کے لیے بنائے گئے ہیں۔ یہ ضمیمہ روزانہ یا ضرورت کے مطابق لیا جا سکتا ہے۔

مغز پنبہ دانہ۔۔۔۔۔۔۔ 40 گرام

                                             کپاس کے بیجوں کی گٹھلی مردوں میں جنسی مسائل کے علاج میں استعمال ہوتی ہے۔ کپاس کے بیجوں کی گٹھلی کو کچل کر پیسٹ بنا لیا جاتا ہے۔ اس پیسٹ کو پھر عضو تناسل پر لگایا جاتا ہے اور 30 منٹ کے لیے چھوڑ دیا جاتا ہے۔ 30 منٹ کے بعد، پیسٹ کو ہٹا دیا جاتا ہے اور عضو تناسل کو گرم پانی سے دھویا جاتا ہے.

عقرقرحا۔۔۔۔۔۔۔۔20گرام،

                                عقرقرحا کے فوائد بہت سے اور متنوع ہیں۔ یہ طاقتور جڑی بوٹی صدیوں سے روایتی چینی طب میں مردوں میں جنسی عوارض کی ایک وسیع رینج کے علاج کے لیے استعمال ہوتی رہی ہے۔ آج، جدید سائنس عضو تناسل، قبل از وقت انزال، اور کم جنسی جیسے حالات کے علاج کے لیےعقرقرحا کی افادیت کی تصدیق کرنے لگی ہے۔

تخم کونچ۔۔۔۔۔۔۔۔20گرام،

                                       مجون شاہی میں موجود تخم کونچ مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کے لیے بہترین ہیں۔ وہ libido بڑھانے، جنسی کارکردگی کو بہتر بنانے، اور عضو تناسل کا علاج کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ تخم کونچ سپرم کی تعداد اور حرکت پذیری کو بڑھانے میں بھی مدد کرتے ہیں۔  

گوند کیکر بریاں ۔۔۔۔۔۔۔20 گرام

                                                      مجون شاہی مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کے لیے ایک موثر آیورویدک دوا ہے۔ یہ قدرتی اجزاء جیسے گونڈ کیکر، بریان، شتاوری اور اشوگندھا کے ساتھ بنایا گیا ہے۔ یہ جڑی بوٹیاں جنسی کارکردگی کو بہتر بنانے اورگوند کیکر بریاں بڑھانے کے لیے مل کر کام کرتی ہیں۔ مجون شاہی استعمال میں محفوظ ہے اور اس کے کوئی مضر اثرات نہیں ہیں۔  

شقاقل مصری۔۔۔۔۔۔۔ 20 گرام

                                             مشہور ماجون شاہی شہد، پولن اور رائل جیلی کا مرکب ہے۔ یہ ایک مؤثر مردانہ جنسی ٹانک کے طور پر جانا جاتا ہے۔ جن لوگوں کے لیے جنسی مسائل ہیں، کہا جاتا ہے کہ یہ لیبیڈو، سپرم کی گنتی، اور مجموعی جنسی کارکردگی کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

ستاور۔۔۔۔۔۔۔۔ 20 گرام

                                 ستاور  اایک قدرتی جنسی بڑھانے والا، ستوار صدیوں سے آیورویدک ادویات میں استعمال ہوتا رہا ہے۔ جڑ اور توانائی کو بڑھانے میں مدد کرنے کے لئے جانا جاتا ہے.  ستاو دیگر مردانہ جنسی مسائل کے علاج میں بھی مددگار سمجھا جاتا ہے۔

تالمکھانہ ۔۔۔۔۔۔۔۔20 گرام

                                 ماجون شاہی ایک قدیم جڑی بوٹیوں کا علاج ہے جو صدیوں سے مردوں میں مختلف جنسی مسائل کے علاج کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے۔ اس دوائی میں موجود تلم خانہ لذت، استقامت اور طاقت بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ نامردی اور قبل از وقت انزال کے علاج میں بھی مدد کرتا ہے۔

ثعلب پنجہ۔۔۔۔۔۔۔ 20 گرام

                                         بہت سے مردانہ جنسی مسائل ہیں جن کا علاج مجون شاہی سے کیا جا سکتا ہے۔ اس میں مردانہ کمزوری، قبل از وقت انزال، اور کم لبیڈو شامل ہیں۔ مجون شاہی ایک طاقتور دوائیاں ہے جو لومڑی کے پاو کے عرق اور دیگر قدرتی اجزاء سے تیار کی جاتی ہے۔ یہ ایشیا میں صدیوں سے مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے۔ ماجون شاہی لیتے وقت یاد رکھنے والی سب سے اہم ہے

تخم اوٹنگن۔۔۔۔۔۔۔۔ 20 گرام

                                          تخم اون۔ مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کے لیے ایک قیمتی وسیلہ ہے۔ بیج میں فعال اجزا میجر شاہی کے نام سے جانا جاتا ہے۔ یہ مادہ صدیوں سے روایتی چینی ادویات میں مختلف قسم کے جنسی امراض مثلا مردانہ کمزوری کے علاج کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے۔ تخم اون۔ بیج عضو تناسل، قبل از وقت انزال، اور کم لیبیڈو کے علاج میں موثر ہے۔ یہ جنسی صلاحیت کو بھی بہتر بنا سکتے ہیں اور منی کی پیداوار کو بڑھا سکتے ہیں۔ 

گوکھرو مدبر ۔۔۔۔۔۔۔۔ 20 گرام

                                               اگر آپ جنسی مسائل کا سامنا کرنے والے مرد ہیں تو شرمندہ ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ درحقیقت، مردوں کے لیے اپنی زندگی کے کسی موڑ پر اپنی جنسی صحت کے ساتھ مشکلات کا سامنا کرنا کافی عام ہے۔ مجون شاہی مدد کر سکتے ہیں۔  

شہد خالص۔۔۔۔۔۔۔۔ 3 کلو

                                          شہد کو صدیوں سے قدرتی علاج کے طور پر استعمال کیا جا رہا ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹس کا ذریعہ ہے اور اس میں سوزش کی خصوصیات ہیں۔ خالص شہد آپ کے گلے کو سکون دینے اور کھانسی کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ یہ قوت مدافعت بڑھانے کے لیے بھی سوچا جاتا ہے۔

شیر برگد۔۔۔۔۔۔ 1پاو

                                    اگر آپ جنسی مسائل مثلا (مردانہ کمزوری) میں مبتلا مرد ہیں تو آپ مجون شاہی کو آزما سکتے ہیں۔ یہ تمام قدرتی علاج صدیوں سے مختلف مسائل کے علاج کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے، بشمول کم لبیڈو، عضو تناسل کی خرابی، اور قبل از وقت انزال۔ ماجون شاہی میں موجود اجزاء جننانگوں میں خون کے بہاؤ کو بڑھانے کے لیے مل کر کام کرتے ہیں، جو جنسی فعل کو بہتر بنا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، اس دوائیاں میں موجود جڑی بوٹیاں توانائی کی سطح کو بڑھانے اور تناؤ کو کم کرنے میں بھی مدد کر سکتی ہیں۔

ترکیب**

سب چیزوں کو کوٹ چھان کر زور دار ہاتھوں سے شیر برگد بذریعہ کھرل جذب کرواںیں

معروف طریقے سے معجون تیار کریں

خوراک**

ایک چمچ صبح و شام کھانے سے پہلے دودھ نیم گرم سے

مجون شاہی ایک ایسا کھانا ہے جو روایتی طور پر پاکستان میں مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ مجون شاہی میں موجود اجزاء کو نامردی، قبل از وقت انزال اور مردانہ کمزوری کے علاج میں موثر کہا جاتا ہے۔ مجون شاہی کی بہت سی ترکیبیں ہیں، لیکن سب سے عام اجزاء میں گھی، شہد، گری دار میوے اور خشک میوہ جات شامل ہیں۔ مجون شاہی بنانے کے لیے، اجزاء کو پیس کر پیسٹ بنا کر گیندوں کی شکل دی جاتی ہے۔

 

فوائد**

   مجون شاہی مردانہ کمزوری اور جنسی مسائل اور ان کے علاج کے لیے ایک قدرتی جڑی بوٹیوں کا علاج ہے۔ طاقتور جڑی بوٹیوں کے امتزاج سے تیار کردہ، مجون شاہی جنسی کارکردگی کو بہتر بنانے، لبیڈو بڑھانے، اور عضو تناسل کا علاج کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ نطفہ کی تعداد اور حرکت پذیری میں اضافہ کرنے کے لیے بھی دکھایا گیا ہے۔ اگر آپ اپنی جنسی صحت کو بہتر بنانے کا قدرتی طریقہ تلاش کر رہے ہیں، تو مجون شاہی کو آزمائیں۔

  1.  
  2.  جوانی ، طاقت ، فٹنس کے متلاشی حضرات کیلئے ہے۔۔اس کا سب سے بڑافائدہ یہ ہے کہ
  3. عام جسمانی واعصابی اور مردانہ کمزوری ختم کرتا ھے۔
  4. عضو مخصوص کی لاغری ڈھیلا پن شہوت کی کمی دور کرتاھے ۔انتشار تناٶ سختی بے مثال ۔
  5. سرعتِ انزال کا خاتمہ ۔
  6. امساک بے تحاشہ پیدا کرتا ھے ۔
  7. زیابیطیس شوگر کی وجہ سے ھونے والی پٹھوں کی کمزوری اور قوت باہ کی کمی دور  ۔
  8.  جسم سے سستی نقاہہت تھکاوٹ کا خاتمہ  ۔
  9.  یہ معجون بالکل ناکارہ کمزور مردوں کے لئے مزدہ حیات ہے۔ ہر قسم کی بے اعتدالیوں کے زمانے کی کمزوریوں کی رفع کرتی ہے۔مشت زنی اور کثرت جماع کے نتیجہ میں ھونے والی نامردی کا مکمل علاج ھے ۔ خون اور مادہ تولید کی پیدائش کو بڑھاتی ہے۔ قوت باہ کے لئے مجرب ہے۔اس کے استعمال سے جلد بڑھاپا نہیں آئے گا۔ نظر مضبوط ہوگی ،اعصابی کمزوری ختم ہوجائے گی۔
  10.  کبھی جسمانی طاقت ختم نہیں ہوگی اور نہ جسم میں لرزہ (رعشہ)آئے گا۔
  11. گھٹنے ، جوڑ،پٹھے ، دل و دماغ طاقت ورھوجائیں گے۔ جوانی کی غلط کاریوں کی وجہ سے تمام پیدا شدہ نقائص اور کمزوری کا بہترین علاج ہے اعضائے رئیسہ و شریفہ کے تمام افعال درست ہو جاتے ہیں مادہ تو لید کی پیدا ئیش بڑھ جاتی ہے اور رقت دور ہوجاتی ہے اگر استعمال سے پہلے مریض اللہ سے نیت کے ساتھ توبہ کرکے یقین و اعتماد کے ساتھ معجون جوانی با قاعدہ پرہیز کے ساتھ جاری رکھے تو آہستہ آہستہ جوانی کے ولولے اور مسرت و شادمانی کے جذبات اپنےاندرموجود پاتا ہےتقویت گردہ و مثانہ کے لیے بے نظیر ہے
  12.  دل و دماغ کی کمزوری دور کرتی ہے
  13. سپرمز کی تعداد میں اضافہ کرتی ہے
  14. افزائش منی بکثرت کرتی ہے
  15. بدن کو فربہ اور چہرے کو نکھارتی ہے
  16. قوت باہ از حد پیدا کرتی ہے
  17. تھکن سستی کاہلی ختم کرکے جسم میں نئی جان پیدا کرتی ہے اعادہ شباب و قوت مردمی میں بہت سریع الاثر ہے
  18. بناںیں استعمال کریں اور دعاؤں میں یاد رکھیں
  19.  

استعمال کرنے کا طریقہ:

  مورنگا کیپسول صبح ناشتے سے پہلے اور رات کے کھانے سے پہلے استعمال کریں۔

خصوصیات:

 اس کیپسول سے وزن کم ہونے کے ساتھ اور بہت سے فوائد ہیں ۔ اس سے خون کی صفائی ، جگر ، گردہ ، اور درد کے لیے مفید ہے ماہرین کے مطابق مورنگا آنٹی آکسیڈنٹ ہے جس سے سگریٹ پینے والوں کے لیے مفید ہے یہ جسم سے زہریلہ مواد کو ختم کرتا ہے۔

  • مورنگا کیپسول میں بہت زیادہ کیلشیم اور فاسفورس اور وٹامنز موجود ہیں ۔
  • مورنگا کیپسول ہڈیوں کے لیے مفید ہے۔
  • مورنگا کیپسول کینسر سے بچاتا ہے۔
  • مورنگا کیپسول بالوں کے لیے مفید ہے ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *